19 stycznia 2013

Sześćdziesiąt siedem

Oczami Rossalie
Nasza impreza była zajebista. Dzięki nim mogłam choć chwilę zapomnieć o przytłaczającym mnie problemie. Swoją drogą muszę przyznać, że nieźle zabalowaliśmy. Jeejku co to było. Arwena ma świetny głos, nawet Irish był w szoku. Tak jeśli już o tym mowa, to graliśmy w karaoke. Twister był naszym hitem, graliśmy do upadłego, a raczej póki nie padniemy na twarz. Teraz właśnie się obudziłam w dość ciekawej pozycji, zasnęłam z głową na mięciutkim brzuszku Niallera a moje nogi wylądowały na kolanach dziewczyny. Blondynek spał na siedząco, nogi miał normalnie na podłodze a głowę opierał o oparcie sofy, a Arwena ? Miotało nią jak szatanem. Prawa noga wisi w powietrzu, dłonie złożone jak do modlitwy a cała była zwinięta w kłębek. Tak, jeśli chodzi o to to zasnęliśmy "dzisiaj" wszyscy we trójkę na kanapie, sięgnęłam ręką po tableta nikogo przy tym nie budząc, po cichu go włączyłam i zalogowałam się na tego nieszczęsnego Twittera.
@RossHamilton 3maj się mała ! Będzie dobrze : ) - o cholera to post od Cody'ego Simpsona . Dodałam go do obserwowanych, ale on i tak był szybszy. Jejku, patrzę niżej. 
@RossHamilton, rób swoje a nim się nie przejmuj ! Jesteś świetna i trzymam za Ciebie kciuki xx  - Matko boska, zaczęłam krzyczeć Justin Bieber do mnie napisał. Aaaaaww ! Wiem, że jest idolem Niallera, może pora go obudzić ? 
- Niall, śpioszku wstawaj - lekko dźgnęłam go w brzuch, otworzył szybko oczy, a no tak dalej leżę na jego brzuchu. Nic mu się nie stanie, mi jest wygodnie. 
- Hej - przetarł zaspane oczy, wzięłam do ręki tableta. 
- Patrz śpiochu kto do mnie tweet'nął. - wyszczerzyłam się i podałam mu panel, jego reakcja była niemalże identyczna co do mojej, ale stłumił w sobie krzyk ze względu na Arwenę.
- Ja pierdziele dziewczyno, Bieber, Simpson kto jeszcze ? Ej noo, foch. Wiesz jak ja czekam na jakiś wpis od JB ? To nie fair ? - udawał że płacze, dźgnęłam go jeszcze raz pomiędzy żebra, wyszczerzył się i kontynuowaliśmy przeglądanie Twittera już razem. Delikatnie podniosłam się do pozycji siedzącej. Podwinęłam nogi pod brodę i ogarnialiśmy spam na naszych kontach. Ja pierdziele, oni nas chyba śledzą. 


My już nic z tego nie rozumiemy.
Wiemy już nieco o tajemniczym skoku w bok wokalisty brytyjsko-irlandzkiego boys bandu One Direction - Harrego Stylesa (18l.).Harry razem z Taylor Swift (23l.) coraz częściej widywany jest publicznie. Tajemnicze źródła podają, że Niall Horan, dziewiętnastolatek z Mullingar zrezygnował z trasy po Europie dla zranionej Rossalie. Czy coś z tego wyniknie? Widziano ich przy wejściu do hotelu, gdzie obecnie przebywa modelka. Niewykluczone też jest, że razem spędzili noc. Czy pomiędzy młodymi doszło do czegoś poważnego ? ....

- Niall nie wiem czy mam się śmiać czy płakać - przybiłam facepalma, urywając w połowie artykułu
- Powiem ci tyle. Mmmm nasza noc była wspaniała - pokiwał cwaniacko brwiami i zaśmialiśmy się.
- Boże, oni nie dadzą nam spokoju, to już nawet przyjaciela nie można zaprosić do siebie, bo od razu napiszą. Jutro okaże się że jestem w ciąży, no pięknie co jeszcze ?- zbulwersowałam się.
- Spokojnie, nie denerwuj się. Najważniejsze teraz dla ciebie to wyjaśnienie tej sprawy z Harrym. A oni popiszą i im przejdzie.
- No i znowu ratujesz mi tyłek Niall - wtuliłam się w niego i zadzwonił mój telefon a na wyświetlaczu ' Harrold <3 ! ' przełączyłam na głośnomówiący i wzięłam głębszy oddech.
- Czytałem artykuł. Widzę, że dość szybko się pozbierałaś, rzekomo po mojej zdradzie. Mi łątkę przypinasz a sobie to już nie ? - zadrwił, od razu się wściekłam.
- Sugerujesz coś ? Też czytałam na twój temat i co ? Bo oczywiście nic nie dowiedziałam się od ciebie, tylko od tabloidów o naszym zerwaniu idioto ! - wrzasnęłam, aż Ar podskoczyła na równe nogi. 
- Gada z Harrym - wyszeptał prawie bezgłośnie Niall, żeby ją poinformować.
- Harry nie sądzisz, że to za daleko poszło ? Wytłumacz mi wszystko-wydukałam łamiącym się głosem.
- Ah tera taka jesteś ? Nie rozumiem cię dziewczyno, przed chwilą byłem idiotą. Daj mi Nialla. -warknął, posunęłam telefon bardziej w stronę chłopaka, który aż zbladł. 
- Co chcesz H... - nie dokończył bo mu brutalnie przerwano
- Słuchaj, chciałem cię tylko poinformować, że w tym łóżku gdzie teraz zapewne leżysz spałem ja, a jak dobrze się przyjrzysz znajdziesz tam nawet po mnie ślady. - zaśmiał się ironicznie. Maska jaką przybrał Harry bardzo mnie zabolała, przecież ja mu nic nie zrobiłam ! Nie naruszyłam żadnej granicy z Niallerem, nie mogłabym, nie potrafiłabym go zranić. A on właśnie to robi, cholerny kolejny raz ... Rozpłakałam się.
- Przestań ją ranić, idioto. Masz przy sobie wielki skarb, o którym niektórzy mogą tylko pomarzyć.- zrobił pauzę, spoglądając na mnie, po chwili znowu przyłożył telefon do słuchawki- Między nami nic nie było, nie wiem co sobie ubzdurałeś w tej zakręconej główce Harry ... Nie mógłbym ci tego zrobić, a raczej Rose która znowu przez ciebie płacze. Ogarnij się Styles. - dodał pod koniec, po drugiej stronie słychać było jąkaninę .Rozłączyłam się. Już za wiele dziś się nasłuchałam. Arwena przysiadła się obok mnie i objęła mnie ramieniem.
- Niall, przepraszam, że przeze mnie, jeszcze ty jesteś w tym gównie.- uniosłam wzrok na niego- I że musiałeś wysłuchiwać takich rzeczy- zarumieniłam się lekko, co jak co ale Styles mnie ośmieszył. Nie lubię publicznie rozmawiać o stosunku, a zwłaszcza jeśli mój przyjaciel to słyszy..
- Nic się nie stało Rose. Nie masz za co przepraszać. To on powinien latać za tobą na kolanach i prosić o rozmowę. Nie masz się z czego tłumaczyć.
- O której masz lot ? - rozchmurzyłam się nieco.
- Spokojnie, mam jeszcze trochę czasu. Dzisiaj i tak mamy wolne, więc wrócę wieczorem. No chyba, że już chcesz się mnie pozbyć.- mrugnął do mnie oczkiem. Zrobiliśmy typowe brytyjskie śniadanie bo stwierdził, że schudłam i świetnie spędziliśmy czas we trójkę. Odpisałam fankom, wedle życzenia follownęłam kilka osób. A ja mogę się pochwalić, że w gronie moich obserwatorów pojawiło się kilku przystojniaków. Bieber, Simpson, Sulkin, Roux. Natomiast nie rozumiem co panna Swift robi w moich obserwatorach, jak ona śmie ?! Za mało jej ? Popisałam chwilę na prywatnym z Charlotte. Już nie długo ją zobaczę, uff. Pochodziliśmy we trójkę po sklepach i wnet trzeba było już odwozić Niallerka na lotnisko. Strasznie czas szybko leci. Szybko spakowaliśmy jego porozwalane po całym mieszkaniu rzeczy i odjechaliśmy taksówką. Nienawidzę pożegnań, cholera dlaczego ja zawsze muszę płakać. Arwena i Niall uścisnęli się, wymieniając na ucho jakieś słówka. Muszę wyciągnąć od niej co on gadał . Otworzył ramiona, w które od razu wpadłam.
- Trzymaj się Rose, wszystko się ułoży. Pamiętaj - pogładził mnie po plecach.
- Dzięki, że przyjechałeś na prawdę to dla mnie ważne Niall ! - rozczuliłam się
- Nie ma sprawy, jak co to dzwoń Rose. Arwena się tobą zaopiekuje, a poza tym jeszcze pięć dni i wracasz do dziewczyn. Muszę już iść, cześć ! - pomachał nam i odszedł
- Niall ! - krzyknęłam , odwrócił się i podbiegłam do niego.
- Dziękuję za wszystko !- spojrzałam mu w oczy i musnęłam jego policzek. - No teraz, już możesz iść- odparłam śmiejąc się przez łzy.
- Ja również dziękuję - wyszeptał mi do ucha , trzymając się w dalszym ciągu za policzek, uśmiechnięty odwrócił się na pięcie i odszedł do terminala.
- No i zostałyśmy same ! - pod rękę wyszłyśmy z budynku lotniska i wróciłyśmy do taksówki.

*************
Paczcie jak ja Was rozpieszczam,  no ?
*************
Mam dla Was kilka pytań, proszę o odpowiedź.

1. Czy Rose ma być dalej z Harrym ?
2. Czy fabuła jest ciekawa ?
3. Podoba się opowiadanie ? Ile jeszcze chcecie rozdziałów ?

24 komentarze:

  1. 1. Rose ma być z Harrym
    2. Opowiadanie jest mega wciągajace
    3. Wszystko jest zajbiste, a rozdziałów ma być jeszcze dużo, dużo, i jeszcze wiecej !
    ~Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Nie wiem...
    2. Ja w ostatnim czasie przestałam zaglądać, bo po prostu.... przestało mi się podobać, ale jak teraz pacze to jest nawet ok. Miałam zły humor, teraz też nie najleszpy, więc mozę dlatego.....
    3. Ponad 100, ale wolałabym by były rzadziej dodawane, bo juz się nie orientuje który był kiedy i na którym skończyłam, ale za to mają być dłuższe!
    Rozdział taki, że sobie zasłużyłaś na mój kom! Hahaha... Jaka ja jestem głodna!
    Pozdro Is.Izkaxxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebuste!
    1. Chcę Rose z Niallerem!
    2. Jesteś wspaniała, zajebiście piszesz, jeszczę się pytasz o to xd
    3. Miliard!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak tak! Rose ma byc z Harrym proszęęęęęę~!!!!!!!!Może Harry niech troche pocierpi jak ona, albo więcej ale niech będą potem raem, proszę
    Opowiadanie jest zajebiste, czytam od dawna i zawsze nie mogę się doczekac kolejnego rozdzioału. Wiesz lubię byuc tak rozpieszczana jak dodajesz tak często rozdziały.
    Jak masz ochotę to zapraszam na moje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu dziewczyno dzięki Tobie od nowa zakochałam się w 1D . To jest świetne . Ross musi być z Harrym . Masz zajebisty talent . Uwielbiam te opowiadanie . To jak ich tu przedstawiłaś to po prostu niesamowite .

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Niech będzie, ale Harry niech zrobi coś takiego, że Rose szczęka opadnie . :D
    2. Fabuła jest...perfekcyjna :)
    3.Tyle ile będziesz w stanie. Oby jak najwięcej. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Ma być z Harrym !
    2.Fabuła jest bardzo ciekawa.
    3.Jak najwięcej !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze Rose ma być z Harrym! Ale niech się o nią postara, bo za dużo mu wybacza i za szybko. Niech zrozumie co zrobił i błaga ją o przebaczenie :D
    Po drugie fabuła jest zajebista ;DD
    A po trzecie rozdziałów ma być nawet 100000000 ! <3
    (ile dasz radę pisać) ;P
    Świetnie się czyta, i piszesz super, nie przestawaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Fajnie by było jakby była z Niallem
    2.Fabuła jest ciekawa
    3.Rozdziałów aby było jak najwięcej

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Rose ma być oczywiście, że z Harrym !!!
    2. Fabuła jest ciekawa.
    3. Opowiadanie jest świetne. Napisz rozdziałów ile będziesz w stanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Rose musi być z Harrym, ponieważ gdy opisywałaś w wcześniejszych rozdziałach uczucie które jest pomiędzy Rose a Harrym więc takie coś nie powinno ich rozdzielić a taka mała separacja nikomu nie zaszkodzi
    2. Każdy rozdział jest zajebisty i bardzo ciekawy ! ;* Kocham Twoje opowiadanie <3
    3. Rozdziałów "milionpięćsetstodziewięćset"! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O. ROZDZIAŁ ZAJEBISTY KOCHANA
    1.Na razie fajnie by było jak by Harry pobył trochę z Taylor , a później zrozumiał swój błąd .
    2.Każdy rozdział jest zajebisty . Ale ten przeszedł granice .
    3. DZIEWCZYNOO DUŻO ....

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. ma być z Hazzą bo jak słyszę o Tay to rzygać mi się chce
    2. Wszystkie rozdziały są genialne i opowiadanie super ! <3
    3.Ja chce mieć nieskończoność roździałów bo masz takie fajne pomysły że aż brak słów <3 Pisz dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Fajnie jak by było więcej takich akcji z Harrym jak w tym rozdziale,a później znowu z Rose.
    2. Fabuła jest zejebista!!
    3. rozdziałów tyle: 1000000000000000000023423406346745607846095684205604298!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha fajnie by było jak by Rose została w ciąży w trawaniu tej kłótni było by ciekawie xD

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Więcej akcji z Harrym,a le żeby ona jednak z nim była.
    2. Zaajebsita !
    3 69696996969696969696969696996 <69

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Ross ma być z Harrym, niech się pogodzą, jakoś tak zajebiście, żeby mi poleciała łezka xd
    2.Extra !
    3. 28934785659604324785695432789 <3333

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !
    1. Niech Ross będzie z Harrym ale po jakimś czasie .
    2. MAxxx
    3.843743874328974732472472843728473274837423472896 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście że ma być z Harrym ale On musi sie postarać i zrobić coś spektakularnego jakaś afera medialna że media koloryzują jego znajomość z Taylor a On kocha Ross czy coś w tym stylu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ON MA BYĆ Z ROSS !!! OPOWIADANIE JAK I PRZEBIEG WYDARZEŃ ZAJEBISTY . NIS DODAĆ NIC UJĄĆ !

    OdpowiedzUsuń
  21. RACZEJ ŻE MA BYC Z HARRYM <33 BOSKIE SĄ TE ROZDZIAŁI TAKIE REALNE SIE ZACZEŁY RB HUEHUEHEU BO RACZEJ W ZADNYM RALNYM ZWIAZKU NIE JEST CIAGLE MIŁO I WSZYSTKO POUKŁADANE ZAWSZE SA JAKIES SPIECIA POMIEDZY DWOJGA I TAK NAPRAWDE TO JEST TEST DLA ZWIAZKĄ L] ALE SIE ROZPISAŁAM HAHAHA XD CZEKAM NA KOLEJNY ;**********

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym Ci przypomnieć że rozpoczęłaś malutki wątek chyba w 62 rozdziale że Harry zrobił sobie dwa nowe tatuaże ale w dalszych rozdziałach nie dowiedziliśmy się gdzie i jakie sobie zrobił. ;D Nie obrażaj się jeśli Cię tym uraziłam tylko poprostu jestem ciekawa co wymyślisz w sprawie tego tatuażu ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozdział jak zawsze jest super <3
    1.Taaaaakk, oni są perfekcyjną parą ale niech się troche pokucą :P
    2. Fabuła jest świetna opowiadanie nigdy nie robi się nudne i jest zabujczo ciekawe.
    3. 834123767124672364235427356746574765 :P

    OdpowiedzUsuń
  24. 1. Przyzwyczaiłam się że Rose jest z Harrym, a gdyby była z Niallem to byłoby mega duzo komplikacji.
    2. Tak, podoba mi się chociaż troche brakuje mi beztroskiego stylu z początku opowiadania xd ale całość uważam za świetne <3
    3. rozdziały mozesz pisać i pisać i pisać aż (przepraszam za słowa) do usranej śmierci ^ ^
    super jest ten rozdział. o żesz ja prdl JB do niej napisała? Nialler pewnie zacznie zemstę głodowa. kocham to opowiadanie xoxo

    OdpowiedzUsuń