31 grudnia 2012

Dziękujemy! <3

Dziewczyny (i może chłopcy) bardzo Wam dziękujemy za to, że cały czas jesteście z nami. To na prawdę wiele dla nas znaczy. 50 000 wyświetleń ;o Kurde. Niemożliwe staje się możliwe! Jeszcze niedawno było niecałe 10 000, a teraz... Az trudno mi uwierzyć, że jest aż tyle wejść! ;p Bardzo Wam za to dziękujemy i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy się cieszyć ze 100 000 wejść! <3
                                                                                                     Horanowa i Mrs. Styles

7 komentarzy:

  1. Jesteście EXTRA! KOCHAM WAS ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wam 1000000 wejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wierzcie mi że 100K wyswietlen będzie wkrótce ;) jestę jasnowidzę i to wiem xd a poza tym piszecie genialne opowiadania xd FFTL przeczytałam jeden rozdział ale wiem że jest super xd jak tylko znajdę trochę czasu to muszę się za nie zabrać xd a LWWY czytam, kocham i uwielbiam :)))
    i myślę że to chyba my - czytelnicy i czytelniczki powinniśmy wam podziękować za prowadzenie tego wspaniałego bloga <3333333
    życzę dużo weny i mnóstwo wyswietlen :))

    jesteście warte o wiele więcej niż 50K wyswietlen xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło czytać takie komentarze! zgadzam się, że Mrs. Styles jest świetna. Ja może mniej. Ale coś takiego to dla nas coś w stylu sukcesu <3 Bardzo dziękujemy ;* /horanowa

      Usuń
  4. kochamy was !<3

    OdpowiedzUsuń
  5. To my dziękujemy za tak wspaniałego IMAGINA ! <3 Piszcie dalej ! :P

    OdpowiedzUsuń