11 lutego 2013

INFO

Cześć kochani !
Bardzo dziękuję, że zostało nadesłanych tyle konkursowych prac. Dla tych nie w temacie przypomnę że właśnie zakończył się casting mający wyłonić osobę, która zajmie się kontynuacją opowiadania  
Fight for this love.  Jednakże moja decyzja może Was nieco zdziwić, mimo wysokiego poziomu prac jakie mi wysłały uczestniczki rezygnuję z tego opowiadania bo jego poziom mnie nie zadowolił i zostanie ono usunięte. Dziękuję osobą które trudziły się o tą posadę ! 

PS : Dzisiaj dodam kolejny rozdział mojego opowiadania, mogę pisnąć, że będzie to fragment o treści mogącej nieco zdemoralizować (+18).

8 komentarzy:

  1. popieram twoją decyzję :) już nie mogę doczekać się nowego rozdziału! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie, mam pytanie :) jak coś odpisz mi na TT :) (@PaulaK34) Mogę być kolejną autorką u Ciebie? Chciałabym przenieść jedną moją historię, którą nadal tworzę na Twojego bloga, wyślę ci do niej link, i stierdzisz, czy mogę :) Ok? To dla mnie bardzo ważne, chciałabym, żeby ktoś zrecenzował moje pisanie. Z góry dzięki! :*
    P.S. Jak przeczytasz napisz na TT, to wyślę Ci link do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię demoralizujace treści xd
    czeeekam <3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać !!

    OdpowiedzUsuń
  5. umieram z niecierpliwosci na nastepny rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądra decyzja ! już się nie moge doczekać ;);)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekammm ♥ dawaj szybko ♥

    OdpowiedzUsuń