4 listopada 2012

Info.

Hellow My Bitches !
Chciałam poinformować, że nowa część opowiadania Live While We're Young już w opracowaniu.I dzisiaj powinna się już pojawić. Także ten. Mrs.Styles spina dupkę i ciśniemy z rozdziałem dwudziestym.
Huuh dużo już tego się naskrobało. Chciałam się jeszcze zapytać Was drogie czytelniczki co sugerujecie. Macie jakieś wizje ? Jestem otwarta na sugestie z Waszej strony.
Pytania pomocnicze :
1. O kim chcecie więcej czytać ?
2. Czy dalej mam pisać z perspektyw różnych bohaterów ?
3. Jesteście chętne na sceny +18 ?
4. No a przede wszystkim czy dalej mam kontynuować opowiadanie ?
Jeśli masz jakieś wskazówki dla mnie to jestem otwarta ; ) 
Można się kontaktować ze mną poprzez Facebook'a a także pod tym wpisem.

Zapewne wśród Was są również autorki, które prowadzą bądź współprowadzą blogspoty z opowiadaniami. Dlatego, jeśli chcecie to poproszę w linku adres bloga to zareklamuję je w zakładce "Polecane".
Także. Zapraszam

Dziękuję Dziewczyny za tak dużą liczbę wejść. Na prawdę nie spodziewałam się.A więc Mrs.Styles i Horanowa bardzo dziękują za owocne statystyki. 

Zdróweczka <3 

5 komentarzy:

  1. super o ktorej dodasz.? Nie moge sie doczekać. Prowadze blogspota z imaginami o 1D. Dzisiaj załozyłam więc.. Na razie tylko jeden: onedirection9277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej! Uzależniłam się od tego opowiadania. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz Pisz jak najwięcej Masterze ! ja tam bym chciała jak najwięcej Harrego i Rossalie ;) Sceny +18 mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje opowiadania są mega także sprężaj się i pisz jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj baaaa piszzz! Uwielbiam Cię i bez Twoich opowiadań moje życie było by nudne szare i do pupy! Dziękuję za to co ROBISZ!

    OdpowiedzUsuń